Human Research

Human Research працює на ринку досліджень більше 15 років. Наш головний пріоритет – якість і професійний підхід до досліджень. Human Research – команда, яка готова надати вам найсучасніші соціологічні методи і технології для вирішення задач вашого бізнесу. Межами наших опитувань може стати як маленьке село, так і вся територія України.

Ми надаємо наступні види досліджень: соціальні, соціально-політичні та маркетингові дослідження.

У нашій діяльності ми використовуємо:

Кількісні методи досліджень:

  • Особисте інтерв’ю
  • Телефонне інтерв’ю
  • Онлайн інтерв’ю

Кількісні дослідження проводяться на базі ресурсу Lemur-опитування на онлайн- і оффлайн-платформах.

Чому паперові анкети – це моветон?

  • Завдається шкода навколишньому середовищу;
  • Збільшує тривалість польового етапу і обробки анкет, чим забирає дорогоцінний час нашого клієнта;
  • Ускладнює роботу в полі;
  • Знижує ефективність і оперативність роботи відділу контролю.

Перевага роботи інтерв’юерів за допомогою планшетів на ресурсі Lemur-опитування:

  1. Сьогодні узгодження анкети – завтра інтерв’юери в полі по всій Україні;
  2. Можливість корегувати анкету в ході проекту;
  3. Відсутність помилок в логічних переходах анкети;
  4. Оперативна передача даних;
  5. Можливість спостерігати за ходом і результатами поля в режимі онлайн;
  6. Максимально ефективні методи контролю проекту:
    – Фіксація геолокації;
    – Аудіо фіксація з питань з можливістю зіставляти відповіді респондента з відмітками в анкеті, фіксація часу відповіді на питання;
    – Фіксація часу інтерв’ю.

Телефонні опитування проводяться у власній CATI-студії.

Якісні методи досліджень

  • Фокус-групи (оффлайн)
  • Фокус-групи (онлайн)
  • Глибинне інтерв’ю
  • Глибинне інтерв’ю (онлайн) Для організації оффлайн фокус-груп наша компанія має власну фокус-групову кімнату в Харкові, а також можливість оренди партнерських фокус-групових студій в інших регіонах України.
Фокус-групове кімната
Клієнтська кімната

Цільові аудиторії:

  • Населення України;
  • Експерти і співробітники різних сфер діяльності, зокрема агросектор, медичні співробітники і т.д.;
  • Специфічні групи респондентів з обмеженим або ускладненим доступом (меншини);
  • Населення України до 18-ти років (діти).

НАШІ КЛІЄНТИ