Human Research
Human Research працює на ринку досліджень більше 15 років. Наш головний пріоритет – якість і професійний підхід до досліджень. Human Research – команда, яка готова надати вам найсучасніші соціологічні методи і технології для вирішення задач вашого бізнесу. Межами наших опитувань може стати як маленьке село, так і вся територія України.
Ми надаємо наступні види досліджень: соціальні, соціально-політичні та маркетингові дослідження.
У нашій діяльності ми використовуємо:
Кількісні методи досліджень:
- Особисте інтерв’ю
- Телефонне інтерв’ю
- Онлайн інтерв’ю
Кількісні дослідження проводяться на базі ресурсу Lemur-опитування на онлайн- і оффлайн-платформах.
Чому паперові анкети – це моветон?
- Завдається шкода навколишньому середовищу;
- Збільшує тривалість польового етапу і обробки анкет, чим забирає дорогоцінний час нашого клієнта;
- Ускладнює роботу в полі;
- Знижує ефективність і оперативність роботи відділу контролю.
Перевага роботи інтерв’юерів за допомогою планшетів на ресурсі Lemur-опитування:
- Сьогодні узгодження анкети – завтра інтерв’юери в полі по всій Україні;
- Можливість корегувати анкету в ході проекту;
- Відсутність помилок в логічних переходах анкети;
- Оперативна передача даних;
- Можливість спостерігати за ходом і результатами поля в режимі онлайн;
- Максимально ефективні методи контролю проекту:
– Фіксація геолокації;
– Аудіо фіксація з питань з можливістю зіставляти відповіді респондента з відмітками в анкеті, фіксація часу відповіді на питання;
– Фіксація часу інтерв’ю.
Телефонні опитування проводяться у власній CATI-студії.
Якісні методи досліджень
- Фокус-групи (оффлайн)
- Фокус-групи (онлайн)
- Глибинне інтерв’ю
- Глибинне інтерв’ю (онлайн) Для організації оффлайн фокус-груп наша компанія має власну фокус-групову кімнату в Харкові, а також можливість оренди партнерських фокус-групових студій в інших регіонах України.
Цільові аудиторії:
- Населення України;
- Експерти і співробітники різних сфер діяльності, зокрема агросектор, медичні співробітники і т.д.;
- Специфічні групи респондентів з обмеженим або ускладненим доступом (меншини);
- Населення України до 18-ти років (діти).
НАШІ КЛІЄНТИ